09 januari 2009

Spotified!

Efter lite krångel med invites så har jag nu äntligen fått spotify och suttit som klistrad och letat musik. Det tråkiga för mig är att jag får hjärnsläpp när jag ska söka och kommer inte på en enda artist jag gillar. Men, men, det kommer nog fixa sig med tiden.


Annars har jag haft ett par riktigt dåliga dar då jag inte velat gå ur sängen. Jag har heller inte gjort det förutom promenader med hunden. Resten av tiden har jag haft datorn på magen och bara surfat och kollat på video. Den nya fina har ju WLAN vilket den gamla inte hade så nu funkar sånt där vilket är hur skönt som helst. Nu längtar jag till våren då jag kommer sitta på balkongen och surfa.

De flesta deltagarna i Let's Dance i år är förresten asdåliga i kväll. Jag kanske har förträngt men inte har det väl varit så de tidigare säsongerna?

Inga kommentarer: