28 december 2005

Mellandagar

Julen avlöpte som jag trott med lugn och ro och mat hos föräldrarna. Julnattsmässa i kyrkan och Adams julsång med mig som solist.

Juldagen blev starten på en ny tradition för visst är det så att har man gjort något två år i rad är det en tradition och förra året var jag, S och J på juldagsdiscot på stadshotellet i vår lilla stad. Kunde ju inte göra annat än att fortsätta i år. Och det gjorde vi med besked... I alla fall undertecknad som härmed kommer hålla sig långt borta från tequila. Särskilt när bartendern är på det givmilda humöret och häller upp en 12:a istället för en 4:a.
Jag var i alla fall glad, såväldigt glad har jag inte vart på länge.
Jag var dock inte lika glad på annandagen som tillbringades i sängen. Tur att jag hade hundvakt.

Morgondagen (läs senare idag) kommer tillbringas på teatern för det första genomdraget av sommarens pjäs. Kul kul.

Inga kommentarer: