10 december 2005

Sömnlösa nätter

Efter förra veckans pressade schema med rep och konserter om vartannat känns den här veckan som ett vakum.
Det är tomt och tyst och jag klättrar på väggarna för att det är så tråkigt.
Försöker slappna av och sova men tankarna vandrar och sängen känns obekväm. Till slut hamnar jag framför datorn och timmarna flyger iväg medan jag dissekerar senaste Veronica Mars med resten av dom fanatiska på TWoP eller TV-land.
Tiden flyger snabbt.
På teven flimrar gamla repriser på CSI och Buffy. Jag ska väl inte klaga men sömn är bra har jag hört.
Jag hinner aldrig ifatt. Det tar en vecka att slappna av och då är dom lata dagarna slut. Dags för nya konserter.

Nästa vecka är det Lucia förresten och Ghosts from Lucias past är inbjudna på 20-årsjubileet. Självklart ska jag dit och representera 1993. Jag räknade lite på det där och jag har vart med i minst 15 år nu vilket är ganska imponerande om jag får säga det själv. I'm a sucker for julsånger.

Inga kommentarer: