15 september 2005

Kunde ha varit...

Just nu hade jag kunnat ligga på USÖ och blåst i en flaska med vatten för att sen somna om eller spy.
Jag hade alltså vart nyopererad och det är så skönt att jag inte är det. Det var helt rätt beslut att skjuta fram den. Och jag vet att tjejen som fick tiden blev hur glad som helst och det känns ju också bra.
Under tiden jag nu väntar på en ny tid ska jag prova en grej som jag läste i Aftonbladet för länge sen om Step-dieten. Helt enkelt så sätter man på sej en stegräknare och med hjälp av den ökar man sina steg efter ett schema. Om inte annat så får det ju mej att röra mej mer. Dags för lite längre promenader med Ebba helt enkelt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tufft och modigt att våga skjuta på op:en..Du har helt rätt man måste vara förbered..och laddad..

Kram
Smyrfan "från viktop"