07 september 2005

Op-datum

Har fått kallelsen till min operation idag.
Ska läggas in på kvällen 14 sept och opas dagen därpå.
Jag har väntat på den här dagen i 3 år och ändå känns det som om jorden har försvunnit under mina fötter. Allt jag läst och allt jag vet om operationen har bara försvunnit bort ur min hjärna. Men jag vet också att det finns där lagrat och redo att ta fram.
Nu gäller det bara att bli av med förkylningen jag haft ett tag så jag slipper lämna återbud. Ska ringa kirurgen imorn och se vad dom säger.

Det här har även gjort att jag skapat mej en blogg.
Funderingarna har funnits länge men inte förrän nu har jag gjort slag i saken och skaffat mej en.
Jag har tänkt att alla mina tankar och funderingar om operationen och annat ska rymmas här.
Helt enkelt min viktresa som ni får följa med på.

Inga kommentarer: